Profesor.com.pl - najprofesjonalniejsze prace magisterskie
Lee Chong
Jestem w Polsce dopiero od trzech lat i nie do końca poznałem jeszcze Wasz język. Posiadam jednak dużą wiedzę na temat finansów - Oni pomogli przelać mi ją na papier.

Masz jakieś pytania? Udzielimy Ci odpowiedzi!
Istniejemy na rynku od marca 2001 i pomogliśmy już napisać setki prac, można powiedzieć, że jesteśmy już profesjonalistami...
Czy zapewniacie dyskrecję?
Tak, oczywiście... więcej
Czy poprawki są wliczone w cenę?
Tak, poprawki... więcej
Kiedy dostanę pierwszy rozdział?
Pracę piszemy... więcej
Czasami klienci proszą o podanie przykładowych tematów, na jakie moglibyśmy pisać - stąd poniższa propozycja - propozycja planu do takiego tematu

Wstęp

Rozdział I.
Istota i znaczenie Public Relations
1.1. Public Relations jako instrument promotion-mix
1.2. Powstanie i definicje public relations
1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie
1.4. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z grupami jego otoczenia
1.5. Zakres działań public relations
1.6. Uwarunkowania prawne public relations

Rozdział II.
Istota i instrumenty kształtujące pozytywny wizerunek przedsiębiorstw
2.1. Pojęcie wizerunku przedsiębiorstwa
2.2. Wizerunek osoby a wizerunek przedsiębiorstwa
2.3. Instrumenty związane z kształtowaniem wizerunku
2.4. Wykorzystanie instrumentów PR w kształtowaniu wizerunku

Rozdział III.
Wpływ instrumentów marketingowych, wykorzystywanych przez firmę X na zachowania i decyzje konsumentów
3.1. Charakterystyka grup produktowych i ich nabywców
3.1.1. Pozycjonowanie produktów a reguły postępowania konsumentów
3.1.2. Wartość marki X dla konsumenta
3.2. Cena jako jeden z elementów wpływających na decyzje zakupu
3.3 Elementy polityki dystrybucji i jej wpływ na postępowanie konsumentów
3.3.1. Preferencje i wymagania polskich konsumentów a wybór kanału dystrybucji
3.4. Promocja - droga dotarcia do klienta
3.4.1. Postawy konsumentów wobec reklamy
3.4.2. Postawy i zachowania rynkowe konsumentów a środki promocji sprzedaży

Rozdział IV.
Zachowania nabywcze konsumentów artykułów przedsiębiorstwa X na rynku w Polsce
4.1. Cechy konsumentów i ich preferencje
4.2. Konsumenckie kryteria jakości w decyzjach nabywczych konsumentów
4.3. Lojalność klientów a przywiązanie do marki oferowanych produktów
4.4. Indeks satysfakcji klientów firmy X w stosunku do konkurentów

Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis schematów
Aneks
Szukaj słów:
Wybierz kategorię:
Zamów prace magisterskie
wpisz swój e-mail
 Zamawiam
 Rezygnuję
Przejrzyj inne tematy
© 2001-2011 prace magisterskie. Wszystkie prawa zastrzeżone